reklama

piątek, 24 stycznia 2014

LEKKOATLETYKA: Cel: poniżej 32 minut na 10 km

Coraz lepiej na trasach biegowych radzi sobie młody zawodnik z Mikołajek. Daniel Kochna. W grudniu najpierw zajął 7. miejsce w Mikołajkowej „Dyszce”, a pod koniec roku okazał się najlepszy w I Mazurskim Biegu Sylwestrowym w Kruklinie.

Chociaż zawody w Kruklinie miały charakter raczej towarzyski i zabawowy, to Daniel wystartował w nim z myślą o pokonaniu kolejnej bariery czasowej. W biegu tym zawodnik z Mikołajek pokonał 150 zawodników, którzy zdecydowali się pożegnać stary rok, pokonując trasę około 10 km.
- Czułem, że jestem w stanie zrobić dobry czas, mimo, że bieg był zabawą, ja potraktowałem go jako poprawienie wyników. Trasa biegu była mało wyczerpująca, większość trasy była płaska, co pozwalało mi przebiec ją w przyjemności. - mówi Daniel Kochna. - Przed tym biegiem była pełna mobilizacja z mojej strony, a cel – przekroczenie granicy 32 minut na 10 kilometrów. Tym razem się nie udało, ale jestem dobrej myśli.
- Czy przymierzasz się do startu w półmaratonie bądź maratonie? – pytamy na koniec.
- Nie brałem udziału w maratonie ani półmaratonie, ale zamierzam wystartować w marcu w maratonie warszawskim, lecz tylko rekreacyjnie, gdyż główną wagę przywiązuję do dystansu 10 kilometrów, z którym wiążę nadzieję w 2014 roku – odpowiada Daniel.
Trzymamy kciuki za kolejne udane starty Daniela w 2014 roku!
Tekst: Eligiusz Kamiński/www.sportowemikolajki.blogspot.com
Foto: Archiwum Daniela Kochny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz