reklama

poniedziałek, 9 lipca 2012

Golf: Wojtek górą w finale pocieszenia "Mercedes Trophy"


Na przełomie czerwca i lipca Wojciech Grabowski z Mikołajek wziął udział w dużym turnieju golfowym „Mercedes Trophy”, który rozgrywany był na polu golfowym Rosa koło Częstochowy. Mikołajczanin z powodzeniem wziął udział w turnieju pocieszenia, który był rozgrywany w drugi dzień imprezy.

- Z niezrozumiałych dla mnie powodów, nie zostałem dopuszczony do gry w pierwszy dzień, dzięki temu nie miałem szansy na walkę z najlepszymi – mówi trochę rozgoryczony golfista z Mikołajek. - Powetowałem sobie to w tzw. turnieju pocieszenia, który rozgrywany był nazajutrz.
Zmagania golfistów (łącznie wzięło udział w turnieju 120 zawodników) odbywały się w tropikalnych warunkach, temperatura dochodziła do 36 stopni Celsjusza, co nie pomagało w grze.
Wojciech Grabowski w finale pocieszenia okazał się najlepszy, pokonując wielu zawodników, którzy mogli pochwalić się lepszym od niego „handicapem”.
- Przyznam szczerze, że byłem zaskoczony swoją bardzo dobrą grą. Nie znając pola, miałem wielki stres przed turniejem – przyznał Wojtek. - Jak się później okazało niepotrzebnie, ponieważ rozegrałem naprawdę dobre zawody. 
Jak dodał Wojtek, w przyszłym roku także zamierza wziąć udział w tym turnieju, i tym razem zagra w wielkim finale.
- Myślę, że z taką grą, jaką pokazałem w tym turnieju, to w finałowej potyczce zająłbym miejsce w czołówce – dodaje. 
Najlepsza trójka z finałowej rozgrywki turnieju zakwalifikowała się do „Mercedes Final”, który odbędzie się w Stuttgartu.
Teraz przed Wojtkiem Grabowskim, który na co dzień szlifuje swoją formę na polu golfowym w Postołowie koło Gdańska, udział w eliminacjach do Mistrzostw Polski.
Fot. Archiwum Wojtka Grabowskiego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz