reklama

wtorek, 20 listopada 2012

LEKKOTLETYKA: Zgłoś się do VIII Mikołajkowych Biegów Ulicznych

9 grudnia br. w ramach imprezy "Mikołajki w Mikołajkach" po raz ósmy odbędą się Mikołajkowe Biegi Uliczne o Puchar Burmistrza Mikołajek.

Impreza skierowana jest do wszystkich grup wiekowych. 
Uczestnicy będą rywalizować na kilku dystansach, od biegu na 300 metrów (rocznik 2006 i młodsi) do dystansu na 10 km (kategoria Open).
Na dzień dzisiejszy zapowiada się rekordowa frekwencja w biegu głównym na dystansie 10 km. W ubiegłym roku wzięło w nim udział 35 zawodników. Na dzień dzisiejszy zgłosiło się już 37 uczestników.
Relacja i wyniki ubiegłorocznych Mikołajkowych Biegów Ulicznych znajduje się TUTAJ.

Szczegółowe informacje o VIII Mikołajkowych Biegach Ulicznych o Puchar Burmistrza Mikołajek:
I. ORGANIZATOR GŁÓWNY 
- Uczniowski Klub Sportowy ,,ATOS” Woźnice 
II. WSPÓŁORGANIZATORZY
- Klub Biegacza Mrągowo
- Gmina Mikołajki
- CK Kłobuk Mikołajki
- Szkoła Podstawowa w Woźnicach
  III. PATRONAT 
Honorowy patronat
- Burmistrz Miasta Mikołajki – Piotr Jakubowski 
IV. CEL 
- Popularyzacja biegów ulicznych. 
- Promocja aktywności fizycznej. 
- Popularyzacja biegów jako najtańszej i najatrakcyjniejszej formy rekreacji. 
- Poznawanie walorów krajoznawczo-turystycznych kraju. 
V. TERMIN I MIEJSCE
Biegi odbędą się w dniu 9 grudnia 2012 r. Start i meta przy Hali Sportowej w Mikołajkach.
VI. PROGRAM ZAWODÓW


09.12.2012 r. godz. 9,30-11,00 dodatkowe zapisy zawodników, korekty.
godz. 11,00 rozpoczęcie zawodów.
godz. 13,00 ogłoszenie wyników, wręczenie pucharów, nagród oraz dyplomów.

dziewczęta / kobiety                        chłopcy / mężczyźni
godz. Dystans/ rocznik                       godz. Dystans/ rocznik
11,00 - 300 m 2006 i młodsi          11,00 -  300 m 2006 i młodsi
11,05 - 500m 2003-2005              11,10 -  500m 2003-2005
11,15 - 10000 m Open                  11,15 -  10000 m Open
11,20  - 800 m 2000-2002            11,25 - 1000 m 2000-2002
11,30 - 1000 m 1996-1999           11,35 - 1500 m 1996-1999

V UCZESTNICTWO 
1. W zawodach mogą brać udział dzieci, młodzież oraz dorośli bez ograniczeń wiekowych.
2. Dzieci oraz młodzież do 18 roku życia muszą posiadać zgodę prawnych opiekunów do
udziału w biegu oraz czytelnie wypełnioną kartę startową.
3. Osoby dorosłe do biegu głównego na 10 km muszą dokonać opłatę startową w wysokości
15,00 zł,. Kwota ta nie podlega zwrotowi bez względu na zaistniałe okoliczności.
4. Warunkiem dopuszczenia do biegu będzie własnoręczne podpisanie oświadczenia o braku
przeciwwskazań zdrowotnych do uczestnictwa w biegu dostępnym w biurze zawodów.
5. Każdy uczestnik dokonuje zapisu do konkretnego biegu ustalonego przez organizatorów.
6. Niestawiennictwo uczestnika w miejscu i czasie przewidzianym dla przeprowadzenia biegu
bez względu na jego przyczyny jest równoznaczne z rezygnacją i nie rodzi po stronie
uczestnika jakichkolwiek roszczeń związanych z jego udziałem w zawodach biegowych.
7. Organizator nie zapewnia uczestnikom ubezpieczenia NW. Uczestnicy startują na własną
odpowiedzialność zgodnie z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej z dnia
12.09.2001r. (dz. U. Nr 101 poz.1095).
8. W ramach opłaty startowej każdy uczestnik biegu głównego otrzymuje :
- czapeczkę Świętego Mikołaja,
- numer startowy wraz z agrafkami.
9. Po ukończeniu biegu zawodnicy otrzymują:
- pamiątkowy medal na mecie,
- ciepły posiłek regeneracyjny
10. Podczas biegu uczestnicy muszą posiadać numery startowe przekazane przez organizatora,
przypięte do koszulki startowej w taki sposób, aby numer startowy był widoczny z przodu.
Zasłanianie numeru startowego w części lub w całości jest niedopuszczalne pod karą
dyskwalifikacji.
11. Uczestnicy pokonujący dystans w sposób niedozwolony zostaną zdyskwalifikowani.
12. Zabrania się startu zawodnikom będącym pod wpływem alkoholu, bądź innych środków

odurzających.



VI. ZGŁOSZENIA, OPŁATA STARTOWA
1.Zgłoszenia do zawodów w kategorii Open będą przyjmowane przez Internet na stronie
http://www.elektronicznezapisy.pl/events/681/starts/new- 10km
oraz osobiście w dniu zawodów od godz. 9,30 do godz. 11.00.
2. Zgłoszenia do biegów dziecięcych i młodzieżowych należy wysyłać na adres uksatoswoznice@wp.pl do 07.12.2012r.
3. Uczestnicy biegu głównego – 10km zobowiązani są do wpłacenia 15,00 zł wpisowego
na konto: Uczniowski Klub Sportowy ATOS Woźnice 61 9350 0001 0016 6777 1000 0001 z dopiskiem 2012” (do 06.12.2012 r.). W dniu zawodów opłata startowa wynosi 20,00 zł- zwolnieni z opłaty startowej są: młodzież do lat 18 oraz osoby, które ukończyły 70 lat.
4. W przypadku opłat startowych wniesionych na konto organizatora po 06.12.2012 r.
konieczne będzie przedstawienie przy weryfikacji w biurze zawodów dowodu wpłaty oraz
dowodu osobistego.
5. Podczas odbioru numeru zawodnicy muszą posiadać dokument ze zdjęciem celem

weryfikacji danych.

6. Informacji o biegach udziela Wojciech Brodowski – 691 669 083. Bieżące informacje będą umieszczane na stronach patronów medialnych.

VII NAGRODY 

Indywidualne w biegach dziecięcych oraz młodzieżowych

W biegach dziecięcych i młodzieżowych za miejsca I - III zwycięzcy otrzymają puchary. Za miejsca IV-VI dyplomy.

W kategorii OPEN za miejsca I-III otrzymają puchary i nagrody rzeczowe. Pierwszych trzech zawodników w kategoriach wiekowych otrzyma puchary – decyduje rok urodzenia.

Puchar Burmistrza za najlepszy strój świąteczny wśród zawodników.

Podział na kategorie:
Mężczyźni:
M2: do 30 lat (ur. 1982 i młodsi)
M3: 30 – 39 lat (ur. 1973 – 82)
M4: 40 – 49 lat (ur. 1963 – 72)
M5: 50 – 59 lat (ur. 1953 – 62)
M6: 60+ (ur. 1952 i starsi)

Kobiety:
K2: do 30 lat (ur. 1982 i młodsze)
K3: 30 – 39 lat (ur. 1973 – 82)
K4: 40+ (ur. 1972 i starsze)

Obowiązuje zasada jednokrotnego nagradzania.


VIII ZASADY FINANSOWANIA

Koszty organizacyjne pokrywają organizatorzy, koszty udziału pokrywają uczestnicy i jednostki delegujące.

IX TRASA

Start i meta biegu usytuowane są w tym samym miejscu. Na 5 kilometrze zawodnicy wykonują nawrót, zlokalizowany przy Folwarku Łuknajno.
Profil trasy: Łagodny.
Nawierzchnia trasy: 30% drogi asfaltowe, 70% drogi gruntowe. Trasa będzie oznakowana co 1 kilometr. Trasa nie posiada atestu PZLA.
Pomiar czasu:
X UWAGI KOŃCOWE

1. Listę zawodników podpisaną przez dyrektorów szkół, prezesów klubów i opiekunów ekip należy obowiązkowo złożyć przed rozpoczęciem zawodów u organizatora zawodów.
2. Wszyscy uczestnicy obowiązani są posiadać aktualne badania lekarskie lub deklarację rodziców lub opiekunów o brakach przeciwwskazań lekarskich do uprawiana sportu.
3. Organizator nie bierze odpowiedzialności za zniszczony sprzęt i rzeczy zagubione.
4. Ubezpieczenie zawodników i osób im towarzyszących należy do uczestników.
5. Sprawy sporne nie ujętych w regulaminie rozstrzyga organizator.
6. Organizator zapewni każdemu uczestnikowi gorący posiłek.
7. Zawody zostaną przeprowadzone zgodnie z przepisami PZLA.
8. Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania dokumentu stwierdzającego tożsamość.
9. Program minutowy może ulec zmianie w zależności od ilości zgłoszonych zawodników.
10. Szatnie , sanitariaty oraz prysznice zlokalizowane będą na hali sportowej w Mikołajkach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz