reklama

niedziela, 20 listopada 2011

Prezes UKS Hetman Baranowo podał się do dymisji!

W środę 16 listopada Jacek Kiśluk, prezes Uczniowskiego Klubu Sportowego „Hetman” Baranowo ogłosił, że podaje się do dymisji. Jednocześnie rozwiązał zarządu klubu. Ponadto zwołał na 15 grudnia wybory nowych władz klubu. O swojej decyzji poinformował na klubowej stronie.
- Decyzję o swojej dymisji podjąłem w momencie, kiedy sytuacja organizacyjna Klubu jest stabilna i można bez przeszkód zrobić zmiany. Jeszcze pół roku temu nie wiedziałem czy przetrwamy do końca roku. Jednak dzięki ludziom dobrej woli udało się nam dotrwać do końca sezonu i nawet powiększyć ilość trenujących w Klubie. Myślę, że zmiana jest potrzebna ponieważ, mimo chęci, nie jestem w stanie więcej wykonać niż do tej pory. Uważam, że lepiej dać szansę innym, młodym, aktywnym ze świeżym spojrzeniem, aniżeli wegetować. Nie jest to mimo wszystko łatwa decyzja dla mnie. W 2001r. tworzyłem ten Klub prawie od podstaw, następnie przechodziłem przez wszystkie funkcje w klubie od trenera, kierownika, prezesa. Z okresem pracy w Klubie związanych jest dużo miłych wspomnień . Przede wszystkim z pracy z dziećmi, młodzieżą jak i seniorami. Miałem szczęście pracować ze wspaniałymi małymi piłkarzami i patrzeć jak się rozwijają i osiągają sukcesy. Dużo z nich zasila okoliczne kluby piłkarskie. Były też chwile ciężkie w których nie można było związać koniec z końcem ale zawsze stawaliśmy na nogi i dążyliśmy do poprawy sytuacji finansowej klubu. W tych ciężkich chwilach można było liczyć przeważnie na przyjaciół. Ale uważam że to jest chore państwo by nakłady na sport były tak małe . Dotacje samorządowe wystarczają na czystą wegetację a o rozwoju nie ma co myśleć bo zawsze brakuje. Mimo wszystko przez te dziesięć lat dobrych wspomnień jest więcej. Przede wszystkim wtedy kiedy chłopaki trenujący w Hetmanie pochodzący często z małych wsi bez problemu rywalizowali z klubami z dużych miast województwa czy Polski. Chwile kiedy dzieci i młodzież wybierali trening na piaszczystym boisku lub torfowym stadionie zamiast komputera, telewizji,używek. Dziękuję wszystkim sympatykom, przyjaciołom mojej osoby jaki Hetmana Baranowo. Myślę że Klub obecnie stoi na silnych fundamentach i nowy Zarząd będzie dążył do jeszcze większego rozwoju a co za tym idzie sukcesów podopiecznych. Tego życzę nowym władzom. Jeszcze raz za wszystko dziękuję – czytamy w oświadczeniu opublikowanym i podpisanym przez Jacka Kiśluka.

Wybory nowych władz klubu odbędą się 15 grudnia 2011 roku. Odbędą się one w Zespole Szkół w Baranowie o godzinie18.00.
Fot. Kamel Art Factory

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz